۱۵ رژیم غذایی برتر جهان به همراه بررسی عوارض و فواید آنها بر سلامتی فرد
نوشته شده توسط : زپو

 ۱۵ رژیم غذایی برتر جهان به همراه بررسی عوارض و فواید آنها بر سلامتی فرد


رژیم غذایی سالم چیست؟

رژیم غذایی به آنچه که فرد در طول روز می خورد یا می آشامد اطلاق می شود. زمانی که برای رژیم گرفتن برنامه ریزی می کنید، باید متوجه باشید که مقدار کالری مناسب شما چقدر است؟ آیا رژیمی که از آن استفاده می کنید به لحاظ تغذیه ای متعادل است؟ آیا این رژیم کاربرد دارد و البته به آسانی می توان آن را در دستورکار قرار داد؟ آیا تا آخر عمر می توانید این رژیم را ادامه دهید؟

رژیم غذایی سالم، رژیمی است که به حفظ و بهبود سلامت عمومی بدن کمک می‌کند و مواد مغذی لازم، مایعات کافی، آمینو اسید و اسیدهای چرب لازم، ویتامین ها و مواد معدنی کافی و همچنین کالری لازم را برای بدن فراهم آورد. رژیم غذایی سالم نیازهای اساسی بدن را بدون اینکه شما را دچار اضافه وزن و بیماری کند، برای شما فراهم می‌کند و همچنین رژیم غذایی سالم به همراه ورزش می‌تواند خطر ابتلا به بیماریهایی از جمله چاقی، بیماریهای قلبی، دیابت نوع ۲، فشارخون بالا و سرطان را در شما کاهش دهد.

در این کتاب الکترونیکی شما دوستان و همراهان عزیز با ۱۵ رژیم غذایی برتر جهان اشنا می شوید ودر ادامه به صورت مفصل هر کدام از این رژیم ها توضیح داده می شوند و همچنین فواید و عوارض این رژیم ها بر سلامتی بدن بررسی می شود.



خرید و دانلود  ۱۵ رژیم غذایی برتر جهان به همراه بررسی عوارض و فواید آنها بر سلامتی فرد






:: برچسب‌ها: 15 رژیم غذایی برتر , رژیم های غذایی برتر , کاهش وزن اصولی , کاهش وزن آسان , لاغرشو , لاغری , لاغری آسان با لاغرشو , رژیم های غذایی , رژیم کانادایی , عوارض انواع رژیم های غذایی , کاهش وزن , تناسب اندام با رژیم های غدایی , بررسی انواع رژیم های غذایی , رژیم غذایی اتکینز , رژیم غذایی آسان , لاغری با رژیم غذایی ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: